

## ERRATUM

It has come to our attention that there are several typographical errors in the Assessment Report.

- 1) On page 5, last paragraph, 4th line reads ‘...multicentre phase II trial... should read ‘...multicentre phase III trial...’
- 2) On page 26, in the final column of Table 3 headed “Seddon 2008<sup>82</sup>”:
  - the row headed “Number had previous chemotherapy” reads:  
“225 (26.8%)”  
It should read:  
“225 (20.1%)”
  - the row headed “Number having previous radiotherapy” reads:  
“78 (7.9%)”  
It should read:  
“78 (7.0%)”
- 3) On page 43 in the paragraph of text underneath Table 9, the first sentence reads:  
“...no progression data were available specifically for trial participants”  
It should read:  
“...no adverse event data were available specifically for trial participants”
- 4) On page 62 of the report, the first sentence under the bullet point labelled “Probability of death for best supportive care” reads:  
“...suggest that 88.4% (50 out of 58) died”  
It should read:  
“...suggest that 87.9% (51 out of 58) died”†
- 5) On page 63 of the report, under the bullet point labelled “Probability of death for imatinib for 600mg/day and 800mg/day”
  - the second sentence reads:  
“...suggest that 64.41%” (66 out of 118) died”  
It should read:  
“...suggest that 64.41% (76 out of 118) died” †
  - the third sentence reads:  
“Again monthly rate was derived....”  
It should read:  
“Again the monthly mortality rate was derived...”†
- 6) On page 63 of the Assessment Report under “Probability of death for sunitinib” the first sentence states that the mortality data came from Schutte and colleagues<sup>80</sup>. The data actually came from the more recent results of the same trial, as reported by Seddon and colleagues<sup>82</sup>. The sentence should read: “The mortality data for those treated with sunitinib came from Seddon and colleagues<sup>82</sup>.”
- 7) On page 66 of the report, in Table 15:
  - the column labelled “Value”, the row headed “CSunb” reads:  
“£31398.8”  
It should read:  
“£3139”
  - the column labelled “Data Source and Assumptions” for the first four rows read:  
“BNF54 (March 2010)”  
These should read:  
“BNF 58”

- the column labelled “Data Source and assumptions”, the row headed “Dthsun” reads “Schutte and colleagues<sup>80</sup>”. The figures quoted refer to the Seddon paper. It should read “Seddon 2008<sup>82</sup>”

† - Please note that these errors are typographical and the correct figures were inputted into the economic model itself.